Onze huurders kunnen worden gebeld door het KWH, waarom?

Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Woningbouwvereniging Beter Wonen biedt u graag een goede dienstverlening. We willen dan ook graag weten of u tevreden bent over onze dienstverlening. Daarom doen wij jaarlijks mee aan een landelijk onderzoek naar de tevredenheid van huurders. Het onderzoeksbureau KWH voert dit onderzoek gedurende het hele jaar voor ons uit en benadert hiervoor onze huurders. Uw mening is belangrijk voor ons!
 
Uw mening telt!
Heeft u recent een reparatieverzoek ingediend of bent u pas verhuisd naar of uit een woning van Beter Wonen? Dan kunt u binnenkort per e-mail een vragenlijst ontvangen of u kunt gebeld worden om een paar korte vragen te beantwoorden. Wij hopen dat u meewerkt aan dit onderzoek. Hoe meer klanten de vragen beantwoorden, hoe betrouwbaarder de resultaten van het onderzoek zijn. Huurders kunnen worden gebeld op werkdagen tussen 17.30 - 21.30 uur en op zaterdag tussen 10.00-15.00 uur.

Waarom dit onderzoek?
Woningcorporaties werken met elkaar aan een landelijke benchmark (vergelijkend onderzoek) over de prestaties van corporaties. Daarvoor zijn ook gegevens nodig over de tevredenheid van huurders. Gedurende het hele jaar worden deze gegevens verzameld. Dit gebeurt door het KWH, het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties.

Als u hierover nog vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen, wij zijn bereikbaar op telefoonnummer 0227-594620 of via een mail (mailto:info@beterwonenhippo.nl)

tevredenheidsonderzoek tevredenheidsonderzoek