Reparatieverzoeken huurdersAls een reparatie in of aan uw woning uitgevoerd moet worden, kunt u dit melden bij de technische dienst via het onderhoudsnummer 0227-594622, bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 - 10:00 uur.
Het is ook mogelijk om via onze website een reparatieverzoek in te dienen via de button "reparatieverzoek" op de pagina HOME. Uw verzoek wordt dan verzonden als e-mail bericht en komt direct bij de juiste persoon terecht. Hiermee bent u niet meer gebonden aan de openingstijden van het kantoor. Normaal gesproken streven wij ernaar een niet-spoedeisende reparatie binnen twee weken uit te voeren. Dit is helaas niet altijd mogelijk. Soms is het nodig eerst een onderzoek naar de oorzaak van de klacht uit te voeren. Ook komt het voor dat materiaal besteld moet worden en dat de levering van dit materiaal meer dan twee weken duurt. CalamiteitenCalamiteiten (gesprongen waterleidingen, gaslekkages, glasschade e.d.) kunt u buiten kantoortijden melden via ons algemene telefoonnummer 0227-594620, u wordt dan automatisch doorverbonden met de meldkamer. Storingen aan CV-ketelStoringen aan CV-ketels kunt u rechtstreeks melden aan Energie Service Noord West te Den Helder via telefoonnummer 0223-635545. |
![]() |
![]() |
![]() | Deel deze pagina |
![]() |
ContactgegevensWoningbouwvereniging Beter Wonen
ReparatieverzoekenTel. 0227-594620, keuze 1 (op werkdagen tussen 08.30-12.00 uur)
Zoek in de site | Laat een algemeen bericht achterWilt u ons iets laten weten? Stuurt u ons dan een email via info@beterwonenhippo.nl of door onderstaand reactieformulier in te vullen, alvast bedankt! Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. |