• Alg. Huurvoorwaarden
  • ALV
  • Huurdersmagazine
  • Algemeen
  • Formulieren
  • Huuropzeggingsformulier
  • Integriteitscode
  • ZAV
  • Vereniging
  • Organisatie
  • Alg. ledenvergadering
  • Ondernemingsplan
  • Privacyverklaring
  • Onderhoud
    • Wie doet wat?
    • Reparatieverzoek
    • Planmatig onderhoud
    • ZAV
    • Asbest
    • Energielabel
  • Huren
    • Huur betalen
    • Huurtoeslag
    • Servicekosten
    • Huurverhoging
    • Huur opzeggen
    • Overlast
    • Woningruil
  • Alg. huurvoorwaarden
    • Alg. huurvoorwaarden
  • HBV
  • Veelgestelde vragen
  • Klachten & Geschillen
  • Huurdersmagazine
  • Inwoning
  • Medehuurderschap
  • Woningaanbod
  • Inschrijven
  • Wachttijd
  • Type woningen
    • Den Oever
    • Hippolytushoef
    • Westerland
  • Urgentie aanvragen
  • Toewijzingsinkomen
  • Planmatig onderhoud
  • Bijlstraat / Bijldwarsstraat

Huur opzeggen

Het opzeggen van de huur kan op elke dag van de maand. De opzegtermijn is minimaal één maand, waarbij de laatste dag altijd een werkdag dient te zijn.

 

U kunt een huuropzeggingsformulier bij Beter Wonen afhalen en invullen of u kunt het hier downloaden. U kunt ook de huur opzeggen per (aangetekende)brief met daarin uw naam, huidige adres, uw nieuwe adres en telefoonnummer en de reden van opzegging. De huuropzegging dient altijd ondertekend te worden door alle personen die op het huurcontract vermeld staan.

 

Uiteraard is het mogelijk om de huur langer van tevoren op te zeggen. Dat kan handig zijn voor wie zaken ter overname wil aanbieden.

Wilt u er zeker van zijn dat de brief of het opzeggingsformulier tijdig bij ons binnen is, dan kunt u deze op het kantoor van Beter Wonen afgeven.
 

Schriftelijke bevestiging

Ongeveer drie werkdagen nadat Beter Wonen uw huuropzegging heeft ontvangen en er een voorinspectie is ingepland, krijgt u een schriftelijke bevestiging van de huuropzegging. U krijgt tevens informatie over de inspecties en hoe u de woning dient op te leveren.


De inspecties

Beter Wonen voert eerst een voorinspectie uit in uw woning. We geven daarbij precies aan hoe u uw woning bij vertrek achter moet laten. U hoort dan bijvoorbeeld ook of u zelf aangebrachte wijzigingen mag laten zitten. Op de einddatum komen we nogmaals om de eindinspectie te doen. We controleren of u de woning volgens afspraak achterlaat en u levert de sleutels in. Als de opzichter constateert dat de woning niet wordt opgeleverd zoals vooraf is afgesproken, kan WBV Beter Wonen de (herstel)werkzaamheden aan u doorbelasten. Het overzicht van kosten van (herstel)werkzaamheden treft u hier aan. 


 

 

23 januari 2021

Laatste nieuws

Maatregelen corona en bereikbaarheid

Meer

Meer nieuws

Deel deze pagina

Contactgegevens


Woningbouwvereniging Beter Wonen
Kerkplein 29
1777 CD Hippolytushoef
Tel. 0227-594620

Openingstijden: alle werkdagen van 8.30 12.00 uur bent u van harte welkom.
Buiten deze tijden graag op afspraak.
E-mailadres: info@beterwonenhippo.nl
Klik hier voor de Routeplanner

Facebook

 

Reparatieverzoeken

Tel. 0227-594620, keuze 1 (op werkdagen tussen 08.30-12.00 uur)
 

Aanmelden nieuwsbrief

 

Zoek in de site


Laat een algemeen bericht achter


Wilt u ons iets laten weten? Stuurt u ons dan een email via info@beterwonenhippo.nl of door onderstaand reactieformulier in te vullen, alvast bedankt! Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Copyright 2021 - Woningbouwvereniging Beter Wonen
Inloggen | Sitehand - Website met apps | Ziber - PSD naar html | Codesign - Reclamebureau Schagen