Een klacht indienenBeter Wonen streeft naar een optimale dienstverlening waarbij wij zoveel mogelijk inspelen op de wensen van onze huurders. Het is natuurlijk mogelijk dat u als huurder het niet eens bent met onze beslissingen of dat u vindt dat u door ons onterecht bent behandeld. Graag horen wij in dergelijke gevallen van u! U kunt uw klacht schriftelijk (brief of e-mail) bij ons indienen. Wij proberen dan eerst om samen tot een oplossing te komen. Vindt u echter dat wij uw klacht niet naar behoren hebben afgehandeld, dan kunt u dit schriftelijk melden bij de Huurcommissie of de Geschillenadviescommissie (afhankelijk van het soort klacht). HuurcommissieHuurders kunnen met klachten over de huurprijs en het onderhoud aan hun woning terecht bij de Huurcommissie. De Huurcommissie adviseert en doet uitspraak over:
GeschillencommissieBent u het niet met onze klachtenafwikkeling eens, dan kunt u een beroep doen op de Bovenregionale Geschillencommissie Noord Holland (hierna: Geschillencommissie). De Geschillencommissie is onafhankelijk en adviseert Beter Wonen en andere aangesloten woningcorporaties over de aan haar voorgelegde geschillen. Een klacht bij de Geschillencommissie dient u in per e-mail of per post. U geeft duidelijk aan wat er aan de hand is en onderbouwt uw klacht eventueel met documenten of beeldmateriaal. Als de klacht in behandeling kan worden genomen dan krijgt u een uitnodiging om deel te nemen aan een hoorzitting. U kunt zich tijdens de zitting laten vertegenwoordigen of laten bijstaan door een andere persoon. Uw klacht wordt kosteloos behandeld en u kunt deze altijd weer intrekken. De belangrijkste voorwaarden voor het indienen van een klacht zijn:
Het volledige overzicht van voorwaarden vindt u in het klachtenreglement.
Hoe verloopt de procedure?
Een klacht indienen? Bovenregionale Geschillencommissie Noord-Holland Noord Antwoordnummer 521 1800 VB Alkmaar (een postzegel is niet nodig) U mag de klacht ook per e-mail versturen naar: geschillencommissieNHN@gmail.com |
![]() |
![]() |
![]() | Deel deze pagina |
![]() |
ContactgegevensWoningbouwvereniging Beter Wonen
ReparatieverzoekenTel. 0227-594620, keuze 1 (op werkdagen tussen 08.30-12.00 uur)
Zoek in de site | Laat een algemeen bericht achterWilt u ons iets laten weten? Stuurt u ons dan een email via info@beterwonenhippo.nl of door onderstaand reactieformulier in te vullen, alvast bedankt! Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. |